Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2012 11:46 - За силата на мисълта
Автор: desitta Категория: Други   
Прочетен: 1362 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди около година в една книга прочетох интересен експеримент и реших да го направя и аз..резултатите ме изумиха и ми доказаха,че в живота ни се случва това,за което най-силно мислим и искаме.
Eто в какво се състоеше този експеримент:
В три празни чаши сложих по 1 лъжица чист, бял ориз и ги напълних с вода до половината.Затворих чашите с капаче,така че да не се вижда,какво има вътре.На първата чаша написах посланието- "Обичам те", на втората-" Мразя те", а на третата чаша написах- " Нищо"..Така в продължение на 4-5 седмици всяка сутрин заставах пред чашите и към първата насочвах най-хубавите си мисли,желания,усмихвах се и си казвах наум "Обичам те" на всички,които обичах..Към втората чаша заставах намръщена,стисках зъби и само повтарях " Мразя те,мразя те",без да посочвам конкретен човек или предмет..Към чашата с "Нищото" просто поглеждах и вяло отмествах поглед,без чувства и мисли.. И така в продължение на около 5 седмици всяка сутрин..И след това резултатите бяха меко казани шокиращи за мен-когато отворих и трите чаши с ориз вътре,аз стоях безмълвно 2 минути,като ударена от гръм..В чашата, към която си изливах най-топлите и хубави чувства,оризът беше набъбнал,останал превъзходно чист и бях,все едно току-що сготвен,а останалата вода беше кристално чиста..В чашата с посланието " Мразя те" оризът беше станал черен,мухлясал дори,водата беше мътна,тинясала и всичко миришеше ужасно.В чашата с "Нищото" оризът и водата стояха в първоначалното си състояние,без да има промяна в цвят..И така тези три чаши с ориз след 5 седмици насочени мисли към тях се бяха променили в зависимост от добрите, лошите или неутралните чувства ..
Друго няма да кажа.Мисля,че всеки сам може да направи за себе си изводи..Аз ги направих за мен и от тогава не спирам да се старая да мисля положително и като че ли живота ми се промени..към по-добро!


Тагове:   вода,   обичам те,   ориз,   мисъл,


Гласувай:
2



Следващ постинг

1. goran - Водата има памет
21.02.2012 18:13
А мислите и думите са енергия
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: desitta
Категория: Поезия
Прочетен: 27540
Постинги: 23
Коментари: 13
Гласове: 47
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930