Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2012 00:11 - животът
Автор: desitta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 416 Коментари: 0 Гласове:
2



Какъв живот живеем ние хората,какви дни настъпиха за всички нас..Женим се,а после се развеждаме,изневеряме,предаваме,съдим и осъждаме най-близките без капка жал!Не ни останаха и чувствата, и тях изгубихме изцяло,без да се усещаме..Плюем се, а после се прегръщаме, бием се, а сетне се целуваме,едни престорени усмивки,очите пълни с омраза,но устни,казващи най-мили думи...ФАЛШ..Неистински живот! Условията са такива,животът,времето,парите,хората ни промениха,властта,и жаждата за мъст...Защо? Защо да съдим другите,когато ние си  живеем грешно.Но всеки сам поиска ли, може да даде и  прошка, и да е искрен и усмихнат, и да е съпричастен и да ОБИЧА!
Объркан свят, това е всичко! Парите са в основата на всичко, а всъщност са БЕЗ СТОЙНОСТ, ако нямаш истинските хора до себе си...
И аз обърках своите представи за добро и лошо, на моменти съм си позволила да съм грешна...И ПРОСТЕТЕ МИ! Толкова човешко е да бъркаш!
Идват прекрасни празници! Дни,в които отново да се обърнем към себе си и да помислим как живота ни да бъде по-щастлив и стойностен! Съветът ми-ОБИЧАЙТЕ И НЕ СЪДЕТЕ НИКОГО....И ПАРИ СЕ ПЕЧЕЛЯТ И ГУБЯТ ВСЯКА СЕКУНДА,НО ИСТИНСКИТЕ ХОРА ОСТАНАХА МАЛКО!


Тагове:   празници,   живот,   хора,   пари,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: desitta
Категория: Поезия
Прочетен: 27592
Постинги: 23
Коментари: 13
Гласове: 47
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930