Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2012 23:15 - Късно е
Автор: desitta Категория: Поезия   
Прочетен: 827 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Влизай,любов,малко късно пристигаш,
очаках те дълго,
сега връщане няма..
Без да те питам защо
толкова много те исках,
ще те помоля едно-
не взимай сърцето ми!
Остави ми поне нещо да бъде с мене!
Дадох ти всичко,чаках те много,
сега болезнено късно е,
но радвам се,че те има..

Никога за никого не съм така мечтала,
дали защото влюбвам се в неподходящите,
но ти различен ми се струваш..
Не,не може да е истина,
за мен си ти създаден,нищо че друга те има..

Няма да искам нищо от тебе,любов,
само тези двете очи като лешници,
тези кротки,красиви очи,
искам по-дълго да се взират в мене..
Нямам право да имам нищо от теб,
но тази надежда да те докосна и
в миг да усетя щастие кратко..

Нямам право,любов,и не искам..
Твоето щастие другаде чака те..
Аз съм спирка в живота ти,зная,
но поостанеш ли,обещавам ти,
твоя ще бъда докрая..

Влизай,любов,чаках те,исках те,
но късно пристигаш..
Приготвих ти всичко,взимай го,
на мене нищо не давай!


Тагове:   щастие,   любов,   късно,   друга,   чаках,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: desitta
Категория: Поезия
Прочетен: 27572
Постинги: 23
Коментари: 13
Гласове: 47
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930